6 + 1 σημεία κλειδιά για ένα επιτυχημένο website

Μάθετε ποια είναι τα 6 + 1 σημεία κλειδιά όσον αφορά την κατασκευή ενός επαγγελματικού website, τη διαχείρισή του αλλά και την αποτελεσματικότερη προώθησή του στο κοινό. Ο στόχος ενός επιτυχημένου website είναι η προσέλκυση περισσότερων και “ποιοτικότερων” επισκεπτών το χτίσιμο εμπιστοσύνης μαζί τους και τελικά ή αύξηση των πωλήσεων.

1. Σωστή προβολή σε κάθε συσκευή (Responsiveness)

Η χρήση του Internet μέσω mobile συσκευών έχει πλέον ξεπεράσει την αντίστοιχη μέσω laptops και desktops. Είναι επομένως υποχρεωτική η σωστή προβολή του website σας μέσα από όλους τους τύπους συσκευών (smartphone, tablet, κλπ.)

2. Εύκολη Πλοήγηση

Το website σας θα πρέπει να παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να φτάσει στην πληροφορία που τον ενδιαφέρει με το μικρότερο δυνατό αριθμό clicks, από όποια σελίδα κι αν βρίσκεται.

3. Μετάδοση του μηνύματος σας

Το website σας είναι ο καθρέφτης της επιχείρησής σας. Πρέπει να παρουσιάζει, με τον καλύτερο και πιο ξεκάθαρο τρόπο, στον επισκέπτη την «προσωπικότητα» και τη «φιλοσοφία» της αλλά και τα στοιχεία εκείνα που την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

4. Υψηλή κατάταξη στις αναζητήσεις (SEO)

Κάθε website θα πρέπει να είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να «διαβάζουν» σωστά τα περιεχόμενά του, και κατ’ επέκταση να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

5. Ποιότητα εικόνων

Οι φωτογραφίες πρέπει να αποδίδουν με τον καλύτερο τρόπο την ατμόσφαιρα και την προσωπικότητα της επιχείρησής σας. Αυτό επιτυγχάνεται με τη συμβολή παραγόντων όπως ο κατάλληλος φωτισμός, η λήψη από τη σωστή γωνία, η απόδοση προοπτικής, καθώς και η απαιτούμενη υψηλή ευκρίνεια και ανάλυση.

6. Social Media

Για να πετύχει ένα website και να ενισχυθεί η online παρουσία του, είναι πλέον απαραίτητο να έχει τη δυνατότητα να συνεργάζεται και να επικοινωνεί με τα social media ώστε να προβάλλεται σωστά μέσα από αυτά.

7. Ολοκληρώστε την “πώλησή” σας

Ο σημαντικότερος στόχος του website σας, είναι να οδηγήσει τον επισκέπτη στην ολοκλήρωση μιας επιθυμητής ενέργειας. Αυτή μπορεί να είναι μια online αγορά, η συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας, είτε ακόμα και να επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή να επισκεφθεί το φυσικό σας κατάστημα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ: