Αλλαγές στο Facebook για πιο σχετικό και σωστό περιεχόμενο

Το Facebook πρόσφατα ανακοίνωσε δύο αλλαγές με τις οποίες σκοπεύει να εμφανίζει πιο σχετικά και ενδιαφέροντα posts από τις σελίδες στο κοινό. H πρώτη είναι η μείωση των click-baiting δημοσιεύσεων και η άλλη είναι η προώθηση των links στη σωστή τους μορφή.

Click-baiting τίτλοι

Με τον όρο «click-baiting» εννοούμε όταν μια Facebook σελίδα δημοσίευει ένα link που παροτρύνει τους ανθρώπους να δουν περισσότερα, χωρίς όμως να τους δίνει επαρκείς πληροφορίες για το τι θα δουν. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, μέχρι τώρα, τέτοιες δημοσιεύσεις να παίρνουν αρκετά κλικς και έτσι να εμφανίζονται υψηλότερα στο NewsFeed, υπερκαλύπτοντας πιο ουσιαστικές δημοσιεύσεις.

Ένα παράδειγμα μιας τέτοιας δημοσίευσης είναι το παρακάτω:

celebstyleweekly-new

Ο αλγόριθμος με τον οποίο το Facebook θα φιλτράρει και θα υποβαθμίζει τέτοιου είδους δημοσιεύσεις από τώρα και στο εξής περιλαμβάνει μέτρηση του χρόνου ανάγνωσης της σελίδας στην οποία οδηγεί ο σύνδεσμος όπως επίσης και την αναλογία των ανθρώπων που ακολουθούν αυτό το σύνδεσμο σε σχέση με το πόσοι κάνουν like, share ή σχολιάζουν τη δημοσίεση.

Links σε δημοσιεύσεις

Η δεύτερη αλλαγή αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι σελίδες παρουσιάζουν links σε δημοσιεύσεις στο Facebook. Όταν δημοσιέυουμε ένα link ο συνηθισμένος τρόπος είναι να παρουσιάζεται έτσι:

atlantic-seafood2

Μερικές φορές όμως δημοσιεύουμε το link το συμπληρωματικό κείμενο μιας φωτογραφίας έτσι:

culinarian-new

Σύμφωνα με το Facebook θα δίνεται προτεραιότητα στα links που παρουσιάζονται με τον πρώτο τρόπο καθώς αυτά δείχνουν επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το link (όπως για παράδειγμα την αρχή του άρθρου) και επιπλέον είναι πιο έυκολο για κάποιον να κάνει κλικ μέσα από φορητές συσκευές.

Πώς μπορεί να επηρεάσει αυτό τη σελίδα μου;

Οι Facebook σελίδες που δημοσιεύουν links με την τεχνική click-baiting και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι επισκέπτες να μένουν στο site-προορισμού για λίγη ώρα, ενδέχεται να δουν την απήχηση των δημοσιεύσεών τους να μειώνεται. Η ενδεδειγμένη αντιμετώπιση για αυτό είναι να σταματήσουν να χρησιμοποιούν την τεχνική αυτή και αντίθετα να περιγράφουν ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια το τι αναμένεται να δει ο χρήστης ακολουθώντας τον εκάστοτε σύνδεσμο.

Παράλληλα, οι διαχειριστές των σελίδων, καλό είναι να αποφεύγουν τη δημοσίευση των links μέσα στις περιγραφές των φωτογραφιών που ανεβάζουν (share photo), και αντίθετα να τις αντικαταστήσουν με τη χρήση τους ως το βασικό στοιχείο ενός post (share link). Με τον τρόπο αυτό η απόδοση απήχησης του κάθε post, και κατ’ επέκταση και ολόκληρης της σελίδας, θα βελτιωθεί σημαντικά.

Πηγή: Facebook Newsroom

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ: